Mumbai-Kerala...Eller Karnataka

Allt som rör Kerala

Mumbai-Kerala...Eller Karnataka

av Durga » 07 jul 2011, 19:24

Hej! Familen på 4 ska resa via Mumbai vidare till strand och sol. Vi anländer 23 december-11 och stannar i Mumbai i 2 nätter. Sen vill vi vidare. Vi har varit i Goa två gånger och vill se något annat. Kerala lockar men det är ju så långt. Är det någon som har rest den resan för bara 2 veckor? Kanske Karnataka kan vara något? Det ligger ju närmre och verkar ha både dramatisk natur och fina stränder - men jag har aldrig hört någon som har varit där! Tacksam för svar!

Hejsan! Jag tycker verkligen att

av Lajjnan » 08 jul 2011, 20:03

Hejsan!

Jag tycker verkligen att ni ska åka till Kerala! Det är UNDERBART där [img]http://www.indien.se/forum/files/smile.gif[/img]

Ett annat tips är att åka till Hampi och kolla på gamla statyer och annat fint!! Så himla häftig och vacker stad!

Hej! Familen på 4 ska

av fabian » 12 jul 2011, 11:32

[quote name='Durga' timestamp='1310063079' post='9391']

Hej! Familen på 4 ska resa via Mumbai vidare till strand och sol. Vi anländer 23 december-11 och stannar i Mumbai i 2 nätter. Sen vill vi vidare. Vi har varit i Goa två gånger och vill se något annat. Kerala lockar men det är ju så långt. Är det någon som har rest den resan för bara 2 veckor? Kanske Karnataka kan vara något? Det ligger ju närmre och verkar ha både dramatisk natur och fina stränder - men jag har aldrig hört någon som har varit där! Tacksam för svar!

[/quote:c16d1409]

Det är inte så hemskt långt till Kerala, och det är ju rätt billigt att flyga! Kerala har mycket att bjuda på!